با استفاده از نرم افزار tsplus  میتوان یک پوشه را برای جابجایی فایل بین کلاینت وسرور به صورت امن به اشتراک گذاشت. برای این کار باید از ابزار مخصوصی که در مسیر زیر وجود دارد استفاده کرد.

C:\Program Files\tsplus\UserDesktop\files\folder.exe

البته مسیر بالا برای سیستم های 32 بیتی است و چنانچه شما نرم افزار را در سیستم 64 بیتی نصب کرده اید باید در مسیر زیر آن را مشاهده کنید.

C:\Program Files(x86)\tsplus\UserDesktop\files\folder.exe

همان طور که مشاهده میکنید نام این ابزار Folder.exe است و در پوشه محل نصب نرم افزار TSPlus قرار دارد. 

آموزش tsplus

برای استفاده از این ویژگی اول، یک پوشه را روی سرور خود با برنامه ها یا اسنادی که میخواهید به اشتراک بگذارید ایجاد کنید. سپس به مسیر گفته شده در بالا بروید و یک shortcut از فایل folder.exe ایجاد کنید. سپس با راست کلیک روی شرتکاتی که ساخته اید گزینه properties را انتخاب کنید. در قسمت فیلد مربوط به Target شرتکات، مسیر پوشه ای که برای اشتراک گذاری در نظر گرفته اید را پس از مسیر اصلی Target  وارد کنید، مثلا:

“C: \ Program Files \ tsplus \ UserDesktop \ files \ folder.exe” “C: \ Shared Folder”

آموزش tsplus

و سپس روی OK کلیک کنید. این شرتکات را می توانید در پوشه دسکتاپ پروفایل کاربران قرار دهید یا می توانید آن را به عنوان یک برنامه منتشر کنید. توجه داشته باشید اگر میخواهید با اجرای این شرتکات روی یک سیستم دیگر به محتوای آن دسترسی داشته باشید فیلد start in در کادر بالا را هم باید اصلاح کنید و به جای آدرس لوکالی آدرس شبکه ای ابزار folder.exe را وارد کنید.

این یک روش اشتراگ گذاری متفاوت از طریق نرم افزار tsplus است.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.