روشهای ارتباط بین سرور و کلاینت در tsplus

آموزش tsplus

نرم افزار TSplus راه های متعددی برای باز کردن یک session بین سرور و کلاینت ها ارائه می دهد و شما میتوانید با توجه به نوع سیستم عامل چند انتخاب برای ایجاد ارتباط بین سرور و کلاینتها داشته باشید:

روشهای اتصال بین سرور و کلاینت در tsplus

1-Remote Desktop Connection (MSTSC.EXE)

این ارتبط بسیار استاندارد است. قابلیت Universal Printer با این نوع اتصال پشتیبانی نمی شود. کاربران session خود را در یک پنجره دسکتاپ از راه دور مشاهده خواهند کرد. این دسکتاپ محتوای پوشه دسکتاپ کاربر را نمایش می دهد.اگر مدیر برنامه های خاصی را با AdminTool به کاربر اختصاص داده باشد، تنها این برنامه ها نمایش داده خواهند شد (no taskbar, no Desktop).

2-Portable TSplus RDP clien

این یک روش منحصر به فرد ارائه شده توسط TSplus است، که به کاربران محلی و ریموت برای اتصال با استفاده از یک فایل یا برنامه خاص اجازه اتصال می دهد. این برنامه شامل ویژگیهای: اتصال به سرور،  قابلیت پیشرفته Universal Printer، قابلیت جابجایی از یک دستگاه به دستگاه دیگر و امنیت بالا و در عین حال نگه داشتن آن برای کاربران بسیار ساده است. بنابراین استفاده از این روش بسیار بهتر از Remote Desktop Connection کلاسیک است.

3-TSplus Seamless client

در این روش که از آن فقط برای ارتباط با برنامه های پابلیش شده استفاده میشود و نمیتوان به دسکتاپ سرور دسترسی داشت.با استفاده از این نوع ارتباط، کلاینت برنامه های کاربردی که از طریق ریموت به آن متصل شده اند دقیقا مانند برنامه های نصب شده روی سیستم محلی یا لوکال شما دیده میشوند و به جای یک پنجره Remote Desktop Connection، شما بدون نیاز به minimize کردن پنجره دسکتاپ، می توانید بین برنامه های لوکال و ریموت خود حرکت کنید.

4-MS RemoteAPP client که برنامه را با استفاده از MS RemoteApp خود مایکروسافت نمایش می دهد. اگر سیستم عامل میزبان TSplus شما از MS RemoteApp پشتیبانی می کند (W7 Enterprise / Ultimate، W8 Enterprise، W2008 یا W2012) شما می توانید از این جایگزین برای تکنولوژی TSplus Seamless استفاده کنید.

5-Windows client که شامل کلاینتهایی که با سیستم عامل ویندوز ولی ازطریق مرورگر وب به سرور متصل میشوند.

6-HTML5 client که ممکن است با هر سیستم عاملی و از طریق وب به سرور tsplus متصل شوند.

در شبکه میتوانید با توجه به اولویتها و شرایط کاربران از یکی این روشهای برای اتصال به سرور استفاده کنید.