در سیستم عامل جدید مایکروسافت تنظیمات به گونه است که  باعث مصرف زیاد اینترنت در ویندوز 10 شده و حجم اینترنت شما به سرعت استفاده شود و اکثر دوستان هم نمیدانند که این حجم اینترنت صرف چه کاری شده است.حتی با تنظیم ارتباط خود به عنوان یک ارتباط محدود یا Metered Connection باز هم مشکل مصرف زیاد اینترنت را دارند. امیدوارم بعد از خواندن این مطلب بتوانید این مشکل را رفع کنید.

مایکروسافت در ویندوز 10 به گفته خودش سعی میکند برای رفع ایرادات محصولات و تجربه های کاربران بازخورد یا همان Feedback هایی را از روی سیستمهای کاربران دریافت کند که توی ایران و البته با این حجم های محدود زیاد جالب نیست و بهتر است که غیر فعال شود.

برای غیرفعال کردن دریافت بازخورد یا Feedback  توسط مایکروسافت و جلوگیری از مصرف زیاد اینترنت در ویندوز 10 از منوی Setting وارد قسمت Privacy شده و گزینه Feedback & diagnostics را انتخاب کنید و تنظیمات را برای گزینه Diagnostic data در بالای صفحه روی گزینه اول یعنی Basic قرار دهید و سپس با اسکرول کردن در پایین صفحه گزینه feedback frequency در پایین صفحه را روی Never قرار دهید.

جلوگیری از مصرف زیاد اینترنت در ویندوز 10

بعد از اننجام این تنظیمات یکبار سیستم خود را رستارت کنید. امیدوارم بعد از انجام این تنظیمات دیگر مشکل تمام شدن حجم و مصرف نامتعارف اینترنت را نداشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.