در دسترس نبودن Microsoft Store در ویندوز 10

یکی از امکانات خیلی خوب و کاربردی در ویندوز 10 که در نسخه اخیر ویندوز هم بود و مایکروسافت آن را در ویندوز10 بهبود بخشیده Microsoft Store یا همان فروشگاه مایکروسافت است که هم برای دانلود نرم افزار های مختلف و هم انواع بازی میتوان از آن استفاده کرده ولی مشکلی که وجود دارد، در دسترس نبودن Microsoft Store در ویندوز 10 بعد از نصب و انجام تنظیمات اولیه است.

علت اصلی در دسترس نبودن Microsoft Store ارایه ندادن این سرویس توسط شرک مایکروسافت برای کشور ماست که اگر تنظیمات Region & Language رو در کاشی Time & Language در قسمت Setting ویندوز درست انجام داده باشید با این مشکل مواجه خواهید شد. مانند تصویر زیر

عدم دسترسی به فروشگاه مایکروسافت

اگر مخواهید امکان استفاده از فروشگاه مایکروسافت برای شما وجود داشته باشد باید چند تغییر در تظیمات ویندوز سیستم خود ایجاد کنید. برای دسترسی به فروشگاه مایکروسافت یا همان Microsoft Store کافی است تنظیم مربوط به Country or Region را روی کشوری غیر ایران قرار دهید تا بتوانید از بسیاری امکانات فروشگاه مایکروسافت استفاده کنید. 

تنظیم Country or Region در ویندوز10

بعد از انجام این تنظیم فروشگاه مایکروسافت یا همان Microsoft Store به صورت خودکار Refresh شده و در دسترس قرار میگیرد و هیچ نیازی به بستن و دوباره باز کردن نرم افزار وجود ندارد.

میتوانید برای اعزام تکنسین کامپیوتر و شبکه به محل خود با ما تماس بگیرید.